Monday 6 August 2012

Urghhhh!

Sangat memerlukan seseorang yang pandai mendengar saat ni. SANGAT2 memerlukan! Irsyad, aku perlukan sokongan moral kauu. Haihh. Aku tak tahu apa yang melanda aku sekarang ni. Yang pastinya, masalah orang lain. Masalah orang lain, aku yang kusut. Haihh. Just hoping that this will be over soon. Yahh. Really hoping for that. aku benci perasaan ni! -.-

Aku nak TASNIM ASYIQIN TARMIZI!!!!!!!!! Tasnimmm! Kalau aku call kau, kau jawab tak? Weyy. Aku rasa nak tendang LOW. Apa kena mengena LOW pulak ni? huhh. Tak sukalah. Kalau aku jadi Abang Fariq, aku diam je. Tak pun, sound directly sampai orang tu tersentap habis. Aku harap dia cepat besar n cepat jumpa Mr.Right dia yang boleh membuatkan dia berubah. Gila lahh. Apa nii. Problem ngan dia, number aku yang jadi mangsa. 

Ingat aku ni kaunter pertanyaan ke? Memang, memang pun. Aku pakai phone semata-mata jadi number pertanyaan. -.-

Lahaii. Esok raya ke? Whoahh! Best gila! Tapi, baju kurung aku, mana beli lagi. Err. Okay, merepek dah. Huh. Dah lah. 

B     Y     E     !     !


#gambarnitakadakenamengena.dah,tuje.

No comments:

Post a Comment