Friday 10 August 2012

Continue.

7. Muhammad Zahfiq Bin Zaihan Pang
Dia selalu perasan bagus! Kekadang naik menyampah jugak. Haha. Pastu, harta berharga bagi dia, rambut dia. Dengar cerita, dia couple dengan adik Raziq. Haha. Aku tak tahu sama ada cerita tu betul ke tak. Dia ada banyakkkkk perangai tak senonoh. Kekadang geram jugak. Rasa nak belasah dia tu sentiasa ada dalam hati. Dia, sekutu dengan Irwan, suka sendawa kuat2. Lepastu buat muka tak bersalah. At least, mintak maaf ke, okay lah jugak. Kalau dah penat tegur, aku just pandang slack je. Then buat muka. Haha. Zahfiq, penghuni tempat belakang aku. Menyebelahi Azri. Diorang banyakkkk mulut! Bising 24 hours. Sekarang ni dah nampak yang diorang tu sahabat sejati. Haha. Azri selalu backup Zahfiq bila aku marah dia. Dia cakap, "Biarlah, dia tak bersalah". Tak bersalah kepala mung. Sebab bersalah lah aku bising. -.- . Zahfiq ni, dia manja. Kuat berDRAMA. Dengan cikgu2 pun dia berdrama. Tak kira cikgu tu tengah marah ke, apa. Selamba badak dia je. Dia, tak ada nickname. Zahfiq jelah. Dan, dia suka senyum. Hehe. :D . Dan, inilah dia, muka innocent dia tu.


8. Muhammad Ashwad Bin Selamat
Mula2 dia pendiammmm sangattt. Duduk pun depan meja cikgu. Kerja selalu siap. Pakai kasut, sentiasa putih. Tie selalu ada. Lama2, semua dah bertentang arus dahh. Semua tu berlawan lah. Haha. Dia dah mula tunjuk belang. Kepohhh! Then, rapat dengan perempuan. Cepat moody, mengasingkan diri. Tak terlalu peramah. Emmm. Suka senyum jugak. Eh? Bila dia ada mood jelah. KUTT. Haha. Tak pasti sangat pasal dia ni. Angin selalu tukar2. Kekadang langsung tak faham. Dia tak addicted sangat dengan penutup botol ni. Tak pernah dengar dia menjerit. Dalam mulut dia ada jongkong bijih timah. Berat sangat mulut nak bercakap. -.- . Dulu, duduk depan dengan Irwan. Pastu, Irwan berhijrah. Aimin jadi pengganti. Then, semua pindah duduk belakang Low n Ariff. Dia duduk ngan Fahmi. Ntahlahh. Tak faham salasilah penghijrahan diorang. Banyak sangat pertukaran berlaku. Dann, inilah dia gerangan tuan empunya rupa yang diceritakan tadi. Dann, Nickname dia, ASWAD, AWAD, Tasnim panggil ACUWAD. 


9. Irwan Shah Bin Rosli
Inilah dia classmates first yang berjaya buat aku menangis. Haha. Mood tengah swing. Tasnim tak layan aku. Tengah baik2 duduk diam kat tempat aku buat origami, dia pergi kacau. Then botol pink jatuh, calar. Aku nangis. Benda tak serious pun. Cuma terkilan lah. Mama kasi elok2 botol tu, then tetiba calar teruk. Mana tak sedih. Haha. Dah, lupakan. Dia baik, funny, happy go lucky, periang, peramah, suka main penutup botol, semangattt! Aku tengok je. Dia suka menyendiri. Duduk pun sorang2 je. Sian. F O R E V E R A L O N E. Haha. Maaf. Tak lah forever sangat. Kekadang tu ada juga dia lepak kat belakang. Nickname dia, IWAN. Aku lagi okay dengan dia yang dulu. Budak nerd, spec putih. Haha. Dan, semestinya rambut nipis. Panjang2 nii. Umm. Heheh. kay, ni dia orangnya. Dia tak suka gambarnya diambil orang. so, dapat tepi jelah. :)


10. Aimin Aizat Bin Abdul Aziz
Hahhh. Dia ni! Haha. Setiap kali cakap dengan dia, mesti teringatkan dekat Aiman. (cousin aku) . Suara lembut diaa. Sama je dengan suara lembut Aiman. Tak lah sebijik. Lebih kurang. Dia couple dengan Amirah Sabrina. Tak tahu still lagi ke, dah putus. Aku tak pernah tengok muka serious dia. Hahh! Dia ni lah yang banyak senyum! Cikgu marah pun, senyum je. Aku bising, lagilah. Senyum jeeeee. Memang kuat senyum agaknya dia ni. Haha. ta pe, senyum itu sedekah. Dia peramahh. Selalu tegur aku. n budak2 lain lah. Diaa, aku tak tahu sangat apa special abilities dia. Cuma tahu dia punya sifat luaran je. Then, dia jadi pengerusi KELAB AGAMA ISLAM. Wuuu. Dashat an? Alim lah jugak. Tak rapat dengan perempuan sangat. Untung Amirah. Haha.! Nick name diaaa, MIN. Tu jelah. Then, dia kalau malas betul nak buat sesuatu kerja tu, memang teramatlah malas dia buat. Dia duduk dalam kelas macam duduk dekat kedai kopi. Pak cik2 yang bersembang kat warung2 kopi ni kan selalunya letak kaki kat atas kerusi. alahhh. Macam mana nak terangkan.. Satu kaki je dia angkat. Dia letak sama paras dengan bahu dia, then, buat kerja sambil duduk macam tu. Muka tak nak selamba lagi. haha. Gambar diaaa. Emm. Cari kat gambar TASNIM tadi. Dia ada menyelit sekali kat situ. ;)

11. Muhammad Azri
Maaf. Tapi aku memang lupa nama bapak dia. Hehe. Diaaaa niii, alim gak lah. Cakap dengan perempuan tak pernah tenung perempuan tu lama2. Serious. Setakat ni aku tak pernah nampak lagi dia tenung mana2 perempuan lama2 masa bercakap. Wuu. Bagus, bagus. Iman kuat. Haha. Dia pun periang jugak. takat ni tak pernah tengok dia mengamuk dengan mana2 classmates aku yang lain. Cool je. Dia duduk sebelah Zahfiq, belakang Tasnim. Sekarang ni, dia dah tunjukkan yang dia gila CEPER. Aku tak tahu apa yang best sangat pasal permainan tutup botol kicap tu. (eleh, cakap jelah senanya kau tak reti main, Nisa. Setakat timbang2, AUS jauh lagi better. Haha). Dia rajin. Jarang nampak dia tak siap kerja. Emm. Yang subjek ciku baik2 tu, tak lah complete sangat. Haha. Suara dia besar. Tak garau. Cuma besar je. Dia ada lesung pipittt! Bila dia senyum, nampak lah lesung pipit tu. Nickname diaa. Azri jelah. Dan, ini dia manusianya. 


12. Mohammad Hazril Bin Zainal
Dia selamba, lawak, kitorang anggap dia perempuan. Haha. Aset bernilai dia, BIBIR diaa. Sexayyy! Haha. Angelina Jolie versi lelaki gitu. Tapi dia punya lagi meletup lah. Haha! Aku tak rapat dengan diaa sangat. Dia tak rapat dengan perempuan pun. Perangai ala2 kanak2 riang ria ribena. Suka main lari2. Lepastu, acah2 orang. Sumpah macam budak2 lah. Then, melawak tak kena tempat. Tak selalu. Tapi, sikap selamba dia tu membuatkan orang ketawa. Ada budak form 1 usha dia masa dia khusyuk solatt. Sambil tu, budak tu jerit, "Eh handsomenya Abang Hazril khusyuk solattt! Suami aku tuuu." Errr. Aku stone bila dengar budak tu cakap macam tu. Ahaha. Dengan dia yang terhendap-hendap dekat tingkap surau macam pencuri. Then cakap pulak macam tu. Hahaha. last2 tu aku senyum je. Sebab budak tu pun comell. Nama diaa. Ekhemm. Haha. Rahsiaa. Dan, inilah dia. Hazril.


13. Muhammad Fahmi Bin Khairul Nahar
Panggil dia KN je. Haha. Itu nama apak dia. Dia suka buat apa yang dia nak buat tanpa memikirkan akibatnya. Selamba badak dia je lah dia nak buat apa. Beg dia kecik je. Aku tak tahu dia bawak buku apa. Padahal jadual padat kot! 6 subjek, dua hari. Tak ke gila tu? Thenn, yang paling aku geram dengan dia niii, dalam kelas tak adalah terror mana. Tapi bila exam, AMIK KAU! Kaw, kaw punya markah exam. Tasnim nak pinjam otak dia. Ahaha. Aku nak amik terus kepandaian dia. Gilaaa. Yang aku tahu, dia minat Maths. Dia pandai maths lah. Tapi result tak lah cemerlang mana. Cuma, A jelah. Tapi okaylah jugak tu kann. Nickname dia, PAHMIE, AMIE, MIEMIE. Ahaha. Tiga2 tu aku yang panggil. Kisah pulak kalau dia marah. Hehhh. Dan, ini dia.




1 comment:

  1. annisa i never thought that you write something for me..thanks..senyum selalu

    ReplyDelete