Tuesday 7 August 2012

P~L~A~Y~B~O~Y~Z~

Okay. Aku gagahkan jugak diri ni untuk buat post pasal PB tu. Senanya teramatlah malas nak buat apa2 post. Haihh. Hmm. PB ni ada banyak jenis. So, mari kita tengok jenis2 n contoh2 dia. *ni teori aku je, n apa yang aku nampak pada masyarakat zaman kini*

  • Lelaki yang frust sebab dikecewakan oleh cinta pertama. *ayattt*
Lelaki jenis ni, maybe serik disakiti oleh perempuan yang dia sangat lah sayang. Kira macam CINTA PERTAMA dialah. So, dari pengalaman tu, dia conclude kan semua perempuan dalam muka bumi ni, player. Lepastu, dia pun mulalah, jadi BUAYA DARAT. Perempuan keliling pinggang. Tapi, dia anggap perempuan2 ni buat hiburan je. Dia tak ambik sebagai isteri. *pengaruh novel*

  • Lelaki yang sememangnya dilahirkan untuk jadi BUAYA TEMBAGA ni.
Haha. Ayat macam tak logik je. Tak pe,logikkan. Jenis macam ni baik senanya. Dia pun nak ada pasangan yang setia. Cuma, dia tak berusaha nak dapatkan yang setia. Kalau dah dapat pun, dia sia2 kan. Then, baru nak menyesal seumur hidup. Haha. BODOHNYALAH perangai macam ni. Tak ada pegangan punya manusia.

  • Lelaki yang terpengaruh dengan kawan untuk jadi macam ni.
Okayy. Lelaki macam ni, memanglah bangla campur keling. So, equal to, bangling. Uhh? Asal weird sangat nama? Haha. Okay, whatever. Mereka berkemungkinan besar jelly akan sahabat mereka yang sedang sweet bercouple. Then, dia main tarik je sesiapa untuk jadi GF dia. Then, dia bosan, dia tinggalkan, cari someone yang lebih menarik untuk dijadikan pengganti GF lama yang membosankan ni. Nampak tak permainan dia kat situ? Haha. Tak nampak? Okay, aku nampakkan. Dia pilih perempuan ni main serkap jarang je. So, dah tentu2 lah dia tak ada perasaan kat perempuan ni. Then, bila dah bosan, yelah, tak ada perasaan kan? Bila dah bosan, dia cari perempuan lain yang agak best sikit. Haha. Jangan fikir benda lain.!

#Hmmm. Ada banyak lagi. Cuma, akal aku cuma berfikir sampai sini je. N, conclusion aku, baik lelaki, baik perempuan, dua2 sama je.. Cuma perempuan tu, ada yang kaki kikis tu, lain macam lah sikit. Lelaki pun ada gak, kaki kikis. Tapi tak setaraf perempuan. Cehh ayat. Haha. Okay. bye. ;)


[ Aku addict dengan vid nii! Comel sangat! Btw, tak ada kena mengena dengan tajuk diatas. ]

No comments:

Post a Comment