Monday 6 August 2012

#Sawan

Ookayy. Haha. Tajuk diatas maybe sounds weird sikit. Hehh. Bagi siapa yang dah tahu tu, senyap dah teruskan pembacaan. Eh, jap. Yang pasal Playboyz tu tergantung en? Kan aku cakap, esok. Post ni, pada hari yang sama. Tak faham? emm, fahamkan jelah. 

SAWAN tu, Zata Syarafina yang kasi gelaran tu. SA, represents me, a.k.a AnniSA. N, Wan tu, dah sedia maklum kan? Haha. Tak payah cite ah. Okayy. Date keramat, 29.2.2012 . Date tak keramat, 11.11.11. Haha. Date tak keramat tu, date dia mintak couple. Wuu. Segan lahh. *tutup muka* Ahaha. Kay, aku menggedik bila tiap kali nak bukak cerita paal kitorang. Bukan nak menunjuk. HARAP MAKLUM. 

Dalam tempoh lima bulan kitorang dah couple ni, macam2 ribut dari semua benua datang melanda. Kekadang, aku cari pasal, dia terasa. Kekadang, dia cari pasal, aku terasa. Haha. Wajiblah tu kan? Kalau dok happy memanjang je, bukan relay tu namanya.

Hmm. Kebanyakannya akulah yang banyak buat masalah. Biasalah. Aku kan CULPRIT. Mesti banyak causing problems. Hoho. Aku rapat dengan Irsyad. Kat alam nyata tak lah serapat mana. Tapi kat alam maya, boleh dikatakan rapat lah jugak. Dia banyak berfalsafah. N, kalau cerita dengan dia, aku banyak di motivate. Kekadang tu, terasa jugak, asal aku tak boleh motivate diri aku macam mana dia motivate diri dia, n macam mana dia motivate aku. But, masing2 ada kelemahan n keistimewaan tersendiri kan? Haha. Tuhan jadikan semuanya bersebab. dan, mungkin sebab aku rapat dengan Irsyad tulah yang menyebabkan dia jelly. Haha. Lumrah hidup manusia. Aku anggap Irsyad tu macam abang aku je. N, macam kawan. Tuje. TITIK.

Lepastu, aku lebih suka bergaul dengan lelaki daripada perempuan. Sebabbbbbb, diorang special tahu tak? Kalau yang bro betul tu, diorang kawan ngan aku, diorang tak anggap aku ni perempuan. Macam LOW. Selamba badak dia je buli aku. Campak botol kat kepala lah. Mula2 memang bengang. Lama2, dah lali. So, bising macam tu je. Sebab kepala kann? Perempuan pun aku suka. Tapi yang sama species dengan aku jelah. Macam Tas, Ecah, Sera, Wan, Nat, Ata, Run, n lain2. Yang species lembut n feminin terlebih ni, aku tegur biasa2 je. Lalala~ Minat PINK, tak semestinya pure feminin.! Derrr. PINK tu, obses aku je. Tapi, aku more passion kepada pink yang cair, n pekat sikit. Pink yang pucat tu, tak berapa sangat. Nampak buruk. Dan, aku ANTI gila dekat baju yang ada unsur2 dress ni. Pastu skirt2 bagai. EUWWWW! just not my taste. Aku suka tengok orang pakai je. But, not me. 10 years akan datang, yelah kot. Haha. Then, most of all, I HATE MAKE-UP! *bulu roma meremang* . Aku tak tahu apa yang orang sanggup berhabis duit demi benda plastik ni. Jadi natural je, boleh kan? Setakat eye-shadow n compact powder tu, okaylah. Ni, ber blusher, lipstick merah mengancam, n seangkatan dengannya. Kalau muka tu sesuai, tak apalah juga. Ni, teknik make-up pun tak tahu, main belasah je. Errr. Pastu nak menayang kat orang. Tak segan? Sorry.

Tu pada pandangan aku jelah. Sebab, aku selalu memerhati orang. Lagi yang melaram tak kena tempat. Just imagine, pergi pasar malam, make-up macam nak pergi Zouk. What the? Dengan baju ketat n tak cukup kainnnya, rambut mengerbang macam kuntilanak mati tercekik. Cik Kiah, Mak Cik jual karipap tu 100 kali ganda lagi cun daripada awak, tahu? At least, pakai t-shirt lengan pendek n tracksuit, tak pun seluar 3 quarter. Dah cukup. Macam mak bapak tak belikan baju je, pakai baju macam tu. Orang tengok, sakit mata, iman tergugat, awak jugak dapat dosa. 

Err. Apahal pulak dah aku jadi penceramah tak bergaji ni? Haha. Melencong terus daripada topik asal. LOL! Nisa, Nisa. Hurmm. Bulan pertama aku n Wan couple, okay je. Sama gak ngan bulan ke-2 n ke-3. Bulan ke-4, ada masalah sikit. Besar lah jugak. Tapi aku pakai sikit. Hehe. Bulan ke-5, sikit besar. Haha. Dah ambang2, tapi masing2 chill. Aku pun senanya cool gila time tu. Ingatkan dia sebaliknya. Then dia tweet, baru tahu, kitorang sama2 cool. Padahal dah nak hujung je tu. Hahaha. Pelik memang pelik. Aku tak tahu nak huraikan macam mana. Diam kan jelah. Okay, dah pukul 00:07 . jam lappy aku lah. Lappy korang, aku tak tahu. Rasa macam dah panjang. Kalau pendek, buat2 panjang. Haha. Btw, korang tahu ke, Zouk tu apa? Tak tahu, tanya. Tak pun, Google search. Pandai guna kan? Tak buta IT kan? Kalau blur, buka new tab, type google, then, enter. Pastu, dia keluarlah gambar G O O G L E . Sekarang musim olimpik, so, gambar dia ada related to olimpik. Lepastu, type Z O U K, then, enter. Bukak Wikipedia punya. Kalau nak lebih jelas, cari gambar. Hahaha. Aku tahu, korang akan cakap, "aku tak bodoh lah" then buat muka ni " -.- " . Saje je, buang masa. 

K ah, bye. Btw, gambar bawah ni, Cute an? Ahahaha! Gurau je. 


#sayatinggidiapendek. Haha!

No comments:

Post a Comment