Thursday 9 August 2012

2 I B N U S I N A . .

Pada awal tahun 2012, apabila melihat muka2 baru dalam kelas Sina, alahaiiii. Muka semua nerdy2 je. Macam tak best je kelas ni. -.-

Tulah orang kata, "Don't judge a book by its cover". Heheh. Mula2 tu, tak dinafikan, budak lelaki kebanyakkannya pendiam n sangatlahhhhh nerd! Terutama sekali Irwan Shah. Dengan spec putihnya, seluar besarnya, rambut tersisir rapi, tie ketat2 kat leher, butang sampai atas. Haha. Dengan muka dia yang sumpah tak matang gila. Tapi, dia comel senanya. Hehh. First, masa aku nampak dia menangis sebab Zahfiq buat dia tu, aku dapat rasakan yang diaa niiii, memang betul tak matang. Haha. Jahat an aku? Biasa. *muka poyo*

Dah nak masuk petengahan tahun, dah mula best sikit. Budak lelaki dah start tunjuk belang. Tak siap homework dah lazim dengan pelajar sekarang. Then, tie dah start tak pakai. Baju dah keluar. Rambut dah start serabai. Bagai2 ah. Pening aku.

Dalam kelas tu, ada 35 pelajar. Tapi 2 dah pindah. Soon Yu Xuan n Hidayah Nizam. Waaaa! Rindu mereka! :'( . So, tinggallah 33. Nak men describe mereka kesemuanya. Kalau rasa, ada crush korang termasuk dalam kelas ni, bacalah. Haha. Kalau tak, tak payah pun tidak mengapa. ;)

1. Joel Jacob Baby. 
Ahaaa. Comel an nama dia? Hoho. Dia famous sebab kening dia. "HIDUP KENING!" Hahahaha! Dia rajin, biasalah, dah pegang jawatan Ketua kan? Takkan nak malas2 pulak. Dia ni kekadang gila2 jugak. Dia pernah baling penutup botol dekat Puan Norliza masa dia buat pemantauan masa Puan Dewi mengajar. Naughty boyyy! Hahaha! Duduk sebelah Lim Jia Le. Nickname dia, Joel je. Ini gambar dia. Manis orangnya bukan? Haha! :D


2. Shavinder Kaur
Aww. Our lovely Penolong Kelas. She's pretty! Awesome! And currently a Beliebers. Haha. She washes her hair everyday. Dia duduk sebelah Aishah. Nickname, SHAVIE. Dia selalu tak datang. Tak tahu apa masalah dia. Haha. 

3. Tasnim Asyiqin Tarmizi
Diaaaaaaa. Terlalu banyak ke- awesome man dia! Tak tahu nak describe mana satu. Dia chubby! Dan, itu comel! Dulu suka belasah aku sampai lebam badan. Sekarang, taubat dah kut. Haha. Suka peluk diaa! Then, dia banyak cakap. Macam buntut ayam. Haha. Bahasa yang lebih sedap sikit, Bagai murai tercabut ekor. peribahasa gitu. Haha! Sampai masa cikgu tengah sibuk bagi explaination pun dia sibuk nak bercakap dengan aku. Dia, merupakan kawan sebelah aku. Tapi semenjak Sabrina dah berhijrah duduk kat belakang, dia selalu lepak sana bila aku tak layan dia. Hehe. Aku cakap masa ada mood je. Dia punya description banyak sangat! Aku ringkaskan je lah. Dia suka menyanyi. Bila aku sibuk nak join, dia cakap, "kau tak layak nak menyanyi sekali!" . Elehh. Tahulah suara aku sedap. Hoho. Dia sama macam Shavie, Beliebers. Nickname dia, ANEEM, TACENIM, CHIKIN. Dan, ini muka dia.


4. Nur Sabrina Binti Saiful Anuar
Suka cakap kuat2. Suka buli Eli. Suka ganas2. Duduk sebelah Hidayah kemudian berpindah ke belakang dan duduk sebelah Eliana. Nickname, SABBY, SAB. Dia Lesbie sejati aku. Haha! Diaaa, comel! Dia suka kiss aku. ekhemm. Kiss tudung. kami tak segila itu. Pastu aku cium kepala dia. Haha. Berkasih sayang sesama manusia. Tidak mengapa. ;) Sabrina, yang berdiri dekat tengah2 tu. Comel an?



5. Aishah Ibrahim Warda
Nickname dia yang aku panggil : ECAH. Mula2 dia tak suka. Lama2, dia okay je. Haha. Dia cantik! Dia baby aku.! Jangan curi! *muka serious*. Haha. Dia selalu lepak dengan Low, Ariff, Lim. Dia baik, tak sopan santun, kebanyakkannya, dia suka menyendiri, dia rajin, anak emas cikgu. Biasalah, KETUA PENGAWAS. Kalau dia rajin, dia share problems dia ngan aku. *muka budget* . Mwehehe. Kekadang bila tiba mood gila dia tu, memang gila betul. jadi budak2 lah. Tapi serious comel! Emm, aku suka peluk dia jugak! Sebab dia tinggi.! Besttt! Hoho. Sambil peluk, panggil dia baby. Haha. Sweet bukan? *kelip2mata*



6. Natasha Azwa Binti Safri
Dia cikgu Maths aku. Dia ajar, kekadang lari bertentangan dengan apa yang cikgu ajar. Tapi aku faham. Kalau datang angin blur aku tu, 10 kali dia explain, sepuluh kali jugaklah aku cakap, "tak fahammmmm!" . Pastu dia dengan sabar, ulang balik apa yang dia ajar tu sampai aku faham betul2. Tengokk! Nilah lah ciri2 Cikgu yan baikk! Hehe. Muahh! Sayang Nat! Kitorang panggil dia sotong. Sebabb. Hahahaha! Adalah. Biarlah rahsia. Senanya dia Nasi Goreng. Antara aku, hidayah, sera, nat, eli, wan, arrissa, kitorang ada nama makanan. Haha. Aku nasi lemak. Wahahaha! Jangan fikir lain! Nat, kawan sejati Wan. Dia duduk sebelah Wan. Dia suka buat lawak. Tapi dia suka panggil aku Mak Cik PINK. Polak je. pastu dia selalu tegur buku aku tak berbalut. Almaklumlah. AHLI SPBT kann. haha. Nickname dia, NAT, SOTONG, NASI GORENG. Dia tak suka bila aku menggatal dengan dia. Haha. Dia akan kata, "Aku bukan Les!" . Lepastu halau aku. Haha. Aku lagi menggatal adalah. Dah penat, dia diam je. Mwehehehe.

#okay, esok sambung balik. nak buat homework. ;) . MMMMMMUUUUAHHHH!

A   S   S   A   L   A   M   U   A   L   A   I   K   U   M   .   .   .

No comments:

Post a Comment